2009.09.14. 17:28
2009. szeptember 2., szerda
Magamhoz rendeltem a T-Kábel szakembereit, hogy magyarázatot adjanak arra, hogy miért akadozik nagyon sok helyen gyakran a kábeltévés és internetes kapcsolat. Paulik Attila megígérte, hogy két hét alatt elhárítják a meglévő műszaki hibákat és zökkenőmentessé válik a szolgáltatás, és egyben tájékoztatott, hogy aki észleli a hibát, rögtön jelentse be a szolgáltatónál a 1414-es telefonszámon (mobilról is hívható), a hibaelhárítási határidő miatt, és azért is, mert ha tömeghiba történik, akkor kötelező kimennie az ügyeletnek. A három szakemberrel egy interjú készült, amelynek szövegét a nagyhalasz.hu-n is elolvashatja majd.
Tárgyalások folynak a szociális kártya bevezetésével kapcsolatban, egy információs anyagot el is juttatott hozzá Fekete István, a Cafeteria Kft. képviselője. Ennek segítségével a szociális juttatások jobban célba érnének. E rendszer törvényi hátterének kidolgozása folyamatban van.
Szólj hozzá!
Címkék: t kábel szociális kártya
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.